Första inlägget


Jaha ja. Stora syrrans "man" ville att jag skulle skaffa mig en blogg så han kunde läsa och skratta åt mig, nu när man snart är student och fattig :P
Jag har fixat en så-länge-lägenhet. Letar just nu efter en room-mate :) Ska bo i en möblerad 3:a typ 2 km från centrum. Ganska soft faktiskt. Väntar fortfarande efter ett erbjudande från HFAB, vill ha egen lägenhet NUU!

Kräftskivan i lördags var ju en riktig 10:e poängare. Så kul vi hade! :) Kommer sakna er...

Glöm inte att kolla in mitt fotoalbum!!


Anna, Carro, Jag, Camilla & kille


Kommentarer
Postat av: Madde

Naawh, va fint det blev :)

2006-08-31 @ 10:03:34
URL: http://twentyfourseven.blogg.se
Postat av: Madde

Jag gjorde själv en bild som jag laddade upp ngnstans (tror jag) och sen lade in som bakgrund
Det finns ngt som heter redigera stilmall har jag för mig och det är där du fixar det. Lycka till!

2006-09-01 @ 14:34:38
URL: http://twentyfourseven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0