1:a dagen på Trappa ner

:D :) :D :)

Jag hade skojsigt :)
Där är en kille från IBR:2 klassen som jobbar där nu, Magnus heter han. Jätte trevlig kille :) Kul att diskutera viner med honom!
Men ialf.. första dagen.. wei! Alltid sämst och mycket att ta in så man blir helt förvirrad. Jag tog sönder ETT vinglas :P Det lyckas jag alltid med, klumpiga Emma. Värsta är att restaurangen är så pass liten att ALLA såg såklart. Piiinsamt! Men det är sånt man får le åt
Börjar alltid 15.00 och vet aldrig när jag slutar. Låter bra det :)
Plus jobbar bara 4 dagar i veckan så det är soft.. Ledig på "helgerna". Gyttans ;)

Jobbar på torsdag.. så har två dagars ledighet! Vackååårt
Måste hitta någon nisse som jag kan bo hos i Malmö dock, funkar inte med busstiderna så sent till ruttna Löberöd.
Skriv till mig om ni vill låna ut sängplats! Tack på förhand :) Behöver inte vara i Malmö just men bra tåg förbindelser med Malmö passar bra också.

Tack o hej för ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: M.

Känner igen dig, som man säger. Men du är för ung för att ha gått på nån skola samtidigt som mig. Jaja. Ha det gött, trots halmstad

2006-12-05 @ 13:45:51
URL: http://www.malmstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0