Award to Emma

Ohh yes.. fick en Award från Callis för att jag va så snäll och duktig som hjälpte honom i disken igår :) Fast fick en bara i silver, för att jag inte kan japanska :( typiskt..
Skämt åsido.
Jobbade hela dagen igår, först på Gina och sen på Trappaner. Idag blir det Trappaner, ska dra om 5 min. Sen imorgon blir det Gina igen och på lördag blir det Ramklints. Uhh.. Alltså fan va jag jobbar egentligen. Och mer blir det! Ska jobba på nyår och på annandagarna :P tackar man inte nej till. 100% OB. Muuums

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska bli av =/ man inte sova ut förrän på söndag. Lääängtar!

GRATTIS Ida på 13 års dagen!! :):) HippHippHurra! Stor flicka nu ;) Blir snart värsta 14isen också kan jag tänka mig :P

Sen vill jag ha en lover, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0