Flames to duuust

Why do all good things come to an end????

Men jaja.

Jag har fått mitt stora fotografi på mig och Dan nu från balen :) Jääätte fint! Jag är så sjukt het i den klänningen och med min accesoar Dan då. Höhö! För det är det enda du är.. en accesoar.. 
Ska försöka scanna in minibilden på oss, så ni får se hur fin den är :)

Praktiken rullar på :) Helt underbart folk som jobbar där!
Har börjat extra jobba på Gina Tricot nu.. Helt fantastiskt :D Saknar dem.. och kläderna och rabatten :P Så nu har jag köpt en jätte fin klänning/tunnica. hihi

Ikväll ska det drickas lite vin med Emelie.. behövs. Våra vintarmar kallar!
Det tråkiga är.. Att både jag och Emelie börjar känna suget efter mer vin. Börjar bli lite rädd faktiskt.. bara man inte blir alko!

Snackar man om trollen så ringer dem. Fattar inte varför det alltid är så?! Ganska läskigt faktiskt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0