Free Hugs!

Stod några killar idag utanför stationen i Lund med plakat där det stod "Free Hugs".. så gulligt :) Har sett några filmer från Youtube.com om det innan.. lite coolt att de också vågar sig på det :)

Sista dagen idag på Ramklints :( Fy fan.. hållt mig för gråten i ca 7 timmar. Alla har varit så jäkla gulliga :) Fick blommor av personalen och örhängen, som Jenny plockat ut till mig ;) De är jätte fina :D tack tack tack!! Sen fick jag en lite större buket av cheferna :)
Känns hetl konstigt att jag aldrig mer ska sätta min fot i kallskänken mer :( Fast jag fick extrajobba på lov och så om jag ville :)
Har ändå jobbat där sen jag var 15 år gammal.. det är rätt länge. Man kommer alla så nära också ju.... kommer kännas helt konstigt.. jag ska inte dit mer :( faaan va sorgligt!

Aldrig mer snacka om de snygga killarna ute på torget med Anna.. uuhh.. de är några stycken där som ser riktigt bra ut :P Anna springer ut minst 3 gånger på lördagen o handlar något bara för att se dem :D haha! Så kul :P

Aja.. Gina Tricot imorgon, jobb då alltså, sen ska det ätas middag med familjen, sen tar jag mina vinare och drar till Helsingborg! Lääängtar.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0