Fy skäms!!

Förstår mig inte på människor nu för tiden! Herre min jesus, säger jag bara!
Synd jag inte hade kameran med mig, skulle tagit bilder på hur folk bar sig åt...

Det är som ni alla vet, REA! Var på Gina redan klockan 8.00 imorse och märkte kläderna och städade så där va snyggt och fint innan alla kunder kom. Portarna slog upp klockan 10.00, folket rusade in, bokstavligen alltså!

Klockan 11.00 var vår butik ingen butik längre, utan en soptipp med kläder liggandes över hela golvet, provrummen, borden var numera berg.. ett bord med bara jeans bestod senare av långärmade tröjor,byxor(!), klänningar, t-shirtar.

Folket brydde sig heller inte när de trampade i havet av kläder som vi med våra liv försökte rädda :S Vi var 10 st som jobbade.. och inte ens då kunde vi rädda kläderna. Helt jävla SINNES!!!

Ni som läser detta kan väl förstå oss som arbetar.. vi hinner inte plocka upp efter 5000 kunder som river ner kläderna, trampar på dem, slänger ner dem på golvet självmant för att de inte bryr sig. Går inte!

BEHÄRSKA ER!! Bara för det är 50% rabatt på kläderna är de inte värdelösa precis.

Vi sålde för en hel del.. kan dock inte säga siffror ju.. hemligt ni vet.. Men grymt bra :) Lagret är luftigt nu :D helt fantastiskt! Äntligen kan man röra sig där utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0