Gå ner i vikt?

Ärligt! Har jag gått upp eller?!?! :O
Jag har typ alltid haft 34 och värsta fall 36 i stl på kläder. ALLTID fått på mig det! Men när jag va inne på H&M idag och skulle testa sjuuukt söta klänningar så var jag tvungen att testa 38 :( va fan liksom.. :S
Jag kunde inte få på mig 36:an, det var verkligen med nöd o näppe. Jag blev sjukt ledsen.. så ska inte köpa nån klänning nu.......
Antagligen har jag breda höfter och breda axlar.. siiiinnes! Man blir sjukt deprimerad, de måste ha gjort något fel med storlekarna..

Om detta nu är så att jag verkligen gått upp i vikt ska jag sätta mig i diet direkt! Från och med nu. Knäckebröd och vatten dieten funkar sjukt bra på mig. Ut och gå o jogga varje dag ovanpå det blir det finnemang :P

((Mmm.. besatt av vikt, min egen vikt. Så nu ska ingen ta illa upp på något sätt eller så, för det gör alltid någon. Men detta handlar om MIG och MIN kropp och MINA viljor :P )) <-- som en parantes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0