Happy :)

Nyår blir hos Martin i HBG! Wihoo :) Bada jacuzzi.. Saknar mina hbg pojkar så sjukt mycket :) Ska bli sinnes kul att festa med dem igen! Fast Viktor kommer ju dock inte vara där :( den korven är i Australien ju. Jag vill också diiiit!!!!!

Idag och imorgon kvar på praktiken, sköönt! Sen ska jag handla julklappar och jobba lite till på Gina, sen nyår, sen lite till jobb på Gina sen flyttar man hem till Halmstad igen! Seeen lär jag inte komma hem till Skåne på ett bra tag. Pga, helgpraktiken på Tylöhus.

Träffade min snuffe i förgår :) Emelie! Min underbaring! Hon kom nyss hem från Spanien.

Brorsan kommer hem imorgon! Då ska jag krama honom hårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0