Repeat

Jag är knas! Har JoJo - Too little Too late på repeat vaaarje dag :) Jag tröttnar aldrig på den! Har lyssnat på den varje dag nu i mer än en månad. Det har nog aldrig gjorts en sån bra låt, någonsin, som jag kan lyssna på hela tiden :)

Va ute en runda med Emelie igår i Malmö efter praktiken. Så skönt att sitta ner och bara dränka sig i vin (ett glas:P). Det slog till direkt, för jag va så hungrig och så trött. Vi satt på Mosaik, så mysig lounge/bar. Och utanför stod en hel rad killar i väntan på att komma in till Etagé. Vi blev sååå sugna på att ställa oss i kön vi med :P Men lite onödigt att stå o vänta om man kanske inte kommer in.. ändå 24 åldergräns.

Så nästa lördag blir det riktigt party med tjejerna :) Viiiill! Även om jag har noll i pengar. Vi behöver detta, så mycket som vi har pluggat och jobbat och stått i.

Sen lyckades man stötta på Dennis med på stan. Helt sinnes sjukt längesen man såg den killen. :) Alltid lika fin ;) Men ta bort lössnusen i käften, urk.

Drömmer såna knäppa drömmar nu om nätterna. Drömde om att jag ställde Jettan (bilen) precis vid en hamn, så hade jag glömt lägga i handbromsen så bilen rullade ner i vattnet med ALLA mina saker i :( Fan va jag skrek. Så ringde jag 112 men när jag sa vad det gällde la de på i örat. Ingen ville hjälpa mig att få upp den ur vattnet :S Sen började jag gråta och skrika att det va min pärla, min racerbil och att jag ville ha tillbaka den. Helt plötsligt står mamma o pappa där och ska ha i en båt i hamnen, vilket de lyckades och inte lyckades med. Den kom i vattnet men de fick den över sig :S

Så desperat och så mycket gillar jag inte den bilen :) haha! Drömmar är myskoooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0