Sista dagen på Trappaner

Ääääntligen har denna dagen slutat :) uuh! Känns helt underbart!
Tyckte de behandlade mig mindre och mindre bra för var dag jag kom. Jag är segtänkt.. men vafan.
Gav dem en Aladdin ask men vad fick jag av dem? Nooothing. 3 veckors gratis arbetskraft?!

Jobbade på Gina idag också :) hihi! Trivs så bra där!
Även om jag är helt out of my head med modet nu. Man vet ju vad som gäller, men tycker ändå man har mindre koll nu än vad man hade förut. Men det funkar bra ändå tycker jag :) Flesta kunder köper det man tar fram till dem.

Brorsan kom hem ikväll :) hihi! Fy fan vad långhårig han har blivit.. han har inte klippt sig på 3-4 månader så det är kanske därför :P Jag ska fan klippa hans hår och färga! Ser faktiskt ut som fan brorsan.....

Jaha.. Julen är om 2 dagar (?), och jag har inte köpt en enda julklapp :) Känns bra det! Men imorgon ska jag ta saken i mina händer och köpa lite. CSN och Lön :) hihi
Har dock ingen julkänsla... men vem har det egentligen?

Imorgon ska det även göras julgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0