Tillbaka i Skåne!

Sönderätentomte

Hänt en massa under veckans gång.. Förra helgen spenderades i Linköping, måndags och i tisdags var det bara en massa plugg. Onsdags värsta jobbiga provet om Alsace och Loire :( Det gick åt helvete kan jag då säga. Kvällen tröstade en tredjedel av klassen hemma hos mig o Becca. Gissa EN gång vad?! Vi drack vin så klart :) och lite därtill. Vi åt såklart tacos med ju! muuums.. Det var himla trevligt :D så kul vi hade! hihi

Bilden? Joo då.. Släppte ut Scratchy (kaninen) i mitt rum nu här hemma i Löberöd. Va borta en stund och kommer tillbaka.. ser han sitta på min julkalender jag fick av mamma och mumsade i sig en massa choklad :(:( MIN choklad!!! Han riktigt rev isönder hela tomtens huvud :P Tycker om choklad men inte tomte! Buuuus kanin!

Jag ska ju som sagt ALLTID ha otur med bilar.. så ja.. bilen är pajj. Förmodligen så kommer jag inte få tillbaka den. Vill och behöver bilen ju :( Möööög!

Ångest att va tillbaka i mitt gamla rum i ruttna Löberöd :( Vill hem till min luftiga lägenhet i Halmstad, saknar. Aja.. får stå ut en månad helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0