Tjockis

Mhm.
Jag har snart ätit upp mig själv. Herregud! Jag bara äter och äter och äter heeela tiden. Finns ingen avstängningsknapp!
Men det är så gott med mat..

Men nu nästa vecka ska jag banta lite inför julmaten ;)
Även om mamma blir aggressiv på mig när jag säger så.. hehe

Bara jobbat hela veckan 24/7 känns det som. Skulle egentligen ut med Emelie och hennes kompisar igår men jag somnade redan vid 10 tiden här hemma. INGEN kunde väcka mig, lite läskigt faktiskt :S Tydligen hade pappa frågat mig om jag skulle gå upp men då hade jag typ skrikit "Nej" eller något :P

4 dagar kvar på praktiken, gyyyyyttt!!!! Vad ska man bjuda dem på sista dagen? Kladdekaka? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0