Trött

Är lite lätt trött på allt just nu... inget känns ok.
Sista dagen på Ramklints och Gina på lördag och söndag :(
Åker tillbaka till Halmstad på tisdag nästa vecka.
Har MASSA att plugga på!
Känner mig tjock och ful.
Vill ha någon att gosa med.
Vet inte längre vart jag ska fira nyår.. vill dra ut! Eller ja.. jag vet inte :S Alla andra ska sitta hemma med sina respektive och äta god middag och mysa. Jag vill va en av dem som också gör sånt :( Eller vill jag? Jag vet inte.....

Jag blir så deppig i mitt sledna rum i sledna Löberöd i sledna Skåne. Jag känner att jag aldrig kommer trivas någonstanns i Sverige.. känns så. Vart är mitt drömställe att bo på egentligen?

Jag längtar till Spanien!! Bara 6 månader kvar!! 6 månader!!!

Tror jag ska börja packa ner mina saker nu.. är ändå på tisdag jag flyttar. Snart! Sen börjar rå bantningen och pluggandet och förhoppningsvis börja träna :)

Jaja.. snack snack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0