November - Style

Palm

Detta är då November- style :P Emelie bakom vår nya palm! I och med man inte kan följa modesvängarna nu när man är fattig, så kör man på växter istället ;)
Fick två andra växter med, ett kastanjeträd och någon annan ledsen fast ganska stor buske. Så nu har vi djungel i vårt mysiga hem.
Älskar vår lilla lägenhet! Trivs jätte bra här, saknar inte alls mitt gamla rum i tråkiga Löberöd.

År 2008 månad Mars ska jag och min underbara kompis Maria ta vårt pick o pack och dra till Australien! :D (förhoppningsvis).. Man vet aldrig va tiden förutsäger men det hade varit så sjuuukt kul. Jag SKA dit, någon gång ialf :)
Jag vill, jag vill, jag vill, jag VILL!

Så mycket jag vill göra här i livet :)

På fredag tar jag lite av mitt pack o drar upp till Linköping :) Ska äntligen få träffa Martin! Finns inte ord på hur mycket jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0