Ooorka

Jag vill ha pengar! Folk bara köper massa fina kläder hela tiden.. jag kan inte gå i en affär nu utan att nästan börja gråta! Vill ha pengar så jag kan köpa dessa fina klänningar och smycken och skor och väskor och underkläder och smink osv osv.. listan är lång!
Jag är fattig student :) Inse fakta Emma.

Fick lite dricks för denna helgen ialf :) Mat för 2-3 dagar. Enda man kan tänka sig lägga pengar på nu är mat för att kunna överleva dagen.
I fredags var det jätte skoj på Tylö! Stod i baren med Daniel och Henrik, gick suuper bra! Jag tyckte det ialf :) Hjälpsamma och jätte trevliga killar.. som alla andra är på Tylö med :)
Blandade en massa drinkar :D helt överlycklig! Detta vill jag jobba med en sommar eller så utomlands!!!

Tråkiga är.. gamla gubbar raggar på en =/ Så utsatt man är! Tur man har baren som skydd från dem, annars hade de väl börjat tafsa.
En i fredags som stod i baren hela tiden o skrek på mig och sa gulliga saker iofs men herregud! Tänk om det varit min pappa som sagt det till en lika ung tjej som mig :S urk
Likadant idag.. två stycken 50 åringar som stod o raggade på mig. Direkt de fick veta min ålder gick de.. jävla tur :P

Så är mitt liv och jag är glad ändå :D hihi! 11 dagar kvar sen är jag hos söötnosen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du har oxå börja skrivit orka... / färbrur

2006-11-23 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0