A night out

Vi bestämde i klassen att varje torsdag (försöka ialf) dra ut och äta eller hitta på något tillsammans. Så denna torsdagen drog vi till Harrys och åt kycklingvingar.. mmmm.. gott ;)
Linda har börjat jobba där så.. :)
Vi hade trevligt värre! Åt och drack och drack. Vissa drog hem och en del drog till B&B. Där var riktigt dött en torsdag ska jag säga er :P Hela stan var död! hehe

Sen skulle jag o Emelie hem.. ja då hade vår buss slutat gå =/ och vi ville INTE gå hem 3 km i högklackat och korta klänningar. Så vi tog taxi hem :) 50 kr var.. Billigt o bra :) För bussarna på helgerna kostar typ lika mycket. Så känns lite sådär.. lika bra att ta taxi då ju.

Jaja.. idag ska jag hem till Skåne. Får skjuts med Tom.. han bor i Malmö :) Gött! Slipper man åka tråkigt tåg.

Ska snart ha fest också :) ihh! Klassen kommer och förmodligen ni får Skåne med ;) Datum kommer jag med senare.. men förmodligen om 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0