After School - 12/10

Denna gången var vi hemma hos Anna A. Skoj vart det :) Även om jag va mega sugen på mammas mat o va mega trött :( Men vi drack vårt vin o skojade runder med massa torra skämt.

Vi är numera vin-älskare. Vi dricker bara vin i klassen.. Så inget mer vodka eller sånt mög.. Nu är det vin som gäller :) Jag drack Lambrusco (eller hur det stavas).. Skit gott halvsött vitt-vin med lite spritsighet med låg alcohol-halt.
Tycker nästan vin måste va lite moussernade annars är det lite äckligt =/ Men jag lär mig väl :) hehe
Resten av klassen körde på torra röda vin med fruktigheten och den smått rökiga smaken.

Visst låter jag redan lite duktig ;) haha

Bättre kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0