Fääääst

Lördagen, fina lördag! Öhm, ja.

Det blev förfest hemma hos Tobbe & Zandra där vi körde lite Sanning och Konsekvens på hög nivå! Det var så himla kul, haha :)
Robert fick ett "slag under bältet" av Anna A stackarn.. efteråt skulle han ha sex med en kudde. Det var hmm.. en trevlig syn? Ni kan själv föreställa er.
Tobbe var tvungen att måla läpparna röda.
Gustav bytade kläder med Jessica.
Det var minst sagt en upplevelse :) hehe
Kvällen slutade på B&B efter mitt små tjatande :P Kan inte hjälpas, men det är typ det enda stället i hela Halmstad som har mycket folk och biljard, bowling osv.. ni har hört allt det innan ;) De andra ställena är tillför att snacka och ta en drink. Inte min mega stil precis, wanne shake my booty ;)
Men det visade sig att ändå inte va någon höjdare. Hela golvet är täckt av glas-skärvor pga ansvarslösa ouppfostrade ungdomar!!! :( Musiken va kass som vanlig med o allt det där ni vet.

Saknar min Emelie och min Kajsa.. men de kommer hem nu ikväll :)
Nästa helg är det min helg o min fäääst ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0