Fattig-student

Jaha, där fick ni mig! Jag är uuuur-fattig. Vet inte vad jag ska ta mig till :S Jag har typ 1000 kr att leva på resten av månaden. Får iofs skylla mig själv, betalade dubbelhyra denna månaden. Surt som tusan!

Ska börja min helg-praktik på fredag nästa vecka. Ska göra den på Tylöshus ute i Tylösand. Ska bli spännande :) Vi har börjat lära oss serverings-teknik i skolan så. Jag kan ta max 3 tallrikar sen blir det ostadigt :P Ska öva på tallrikarna här hemma, hoppas man inte tappar alla så hyresvärden blir arg :P

Min tre veckors praktik ska jag göra på Trappaner i Malmö. Ska bli riktigt kul! För de verkade hur trevliga som helst när jag ringde. Ska åka in där om 3 veckor och hälsa på..

Det tråkiga är att jag praktiserar/jobbar på Halloween :( När jag kommer hem kommer man ha kvar en timme till utgång sen stänger ställena. Piss!!

Ensam hemma denna helgen.. Emelie och Rebecca har åkt hem till sina föräldrar och här sitter jag i ensamheten. Kajsa fyller år idag, så GRATTIS :) Hon har också åkt hem.. uuhh! ALLA åker hem förutom fattiga Emma.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0