Min 1:a fest någonsin!

Beautiful
Carro, Camilla, Jag & Emelie

Det var riktigt kul :) Trevligt att så många kom!
Åt pizza gjorde vi också. m m m..

Sen blev det utgång.. vi började med La coca för Henrik jobbar ju där. Men stackars Camilla kom ju inte in =/
Kom in på Cafeet utan att visa legg, det va najs :) Där är så himla mysigt och trevligt, synd det bara är öppet till 2. Men hädanefter hänger man där ett tag innan man drar vidare till B&B som man tröttnat lite på nu. Hatar glas-splittret på golvet där, mina skor blir pajjade ju! Folk borde fan skärpa sig!

Kvällen slutade mkt trevligt ;)
Vaknade jätte tidigt på morgonen.. alla andra låg o sov (förutom Nicklas då förstås) men jag städade, stekte pannkakor och gick och handla frukost för pengar jag egentligen inte hade. Fick jag ett tack för det? Mer att städa undan.. kinda disapointed.

Vem spottade på våra fönster? Ännu en gång.. vad är det med folk?!?!??!!!




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag städade så fort jag kom hem. Slängde burkar, tog undan glas. Tog även undan efter pankaksätandet och sköljde av å grejor.
men fick JAG ett tag för de? =/
men men.

2006-10-23 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0