Dålig dag :(

Alltså denna dagen har varit en riktigt dålig dag.
Tydligen ska allt dåligt hända just mig!! :( garhh..

Även om man tror att man ligger med säkra kort, kan man ha otroligt fel. TESTA ER!!

Ovanpå det.. Så glömde en viss "duktig" personal i Lödde på OnOff min dator i sin bil! Vilket resulterar att jag inte kommer få den förrän på onsdag :( snyft! Jag som hade förberett för min dator och allt :(

Nimbu, vår kära lilla nykomna valp äter allt i vårt hus! Japp.. vaknade imorse av att han tuggade på mina trosor. Yummi! :D haha
Jag får ju ta hand om han nu när Syrran går i skolan.
Kanske duschade i ca 15 min. Kommer ut. Ser att han tuggat sönder halva madrassen och snott mina trosor IGEN plus mina byxor :S Sån gris!!
Han vill inte pussas nu längre, utan BITA! Tuggar på mitt och syrrans hår så fort han får chansen.

Scratchy, min kanin, hatar hundar. Vilket han visar enormt mycket och demonstrerar. Haha :) Ganska stor hjärna har han ändå för att va en kanin.
Han har ju ändå varit bossen i huset hela tiden. :)

Jaja, dagen är inte helt död ialf. Jag har ändå ett leende på läpparna :) För allt kommer ordna sig.



Kommentarer
Postat av: MackeMan

Vilken äklig liten sak till hund ^^

2006-09-11 @ 21:27:12
URL: http://mackeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0