Gone miss you guys :(

Love



Kommer sakna dig mega mycket Camilla. Vi har haft jävligt roligt även om vi inte känt varandra så länge :) Våra helger har varit minst sagt speciella ;) Auja.. Jag kommer hem varanan helg detta året ialf. Då får vi festa mega mycket!

Kommer sakna alla! Även om jag inte träffar så många av er mer.. Men ni har ändå alltid varit i närheten.
Kommer sakna Lund.. älskar att gå o shoppa i Lund, så jävla mysigt.
Kommer sakna vår puppie, han är så mega söt!
Kommer sakna min mamma, min syster och pappa..
Kommer sakna mitt rum :(
Kommer sakna mammas mat
Kommer sakna ALLT!
Förmodligen får jag inte ta med min bebis (kaninen) och då kommer jag sakna han mest av allt!!
Jag är blödig idag :( Och ändå flyttar jag inte så långt bort.. Men ändå.

Auja.. helgen var ok :) I fredags shoppade jag och mossan inför mitt nya hem. Mina pengar :( Nu är jag meeega fattig!

Lördags jobbade jag sen drog jag direkt hem till Camilla. Fixade oss så jävla fina :) Shoppade ju i torsdags också ju ;) Våra fina klänningar. Vi var så jävla snygga igår! :) Fast bilderna blev inget bra så de ligger i en dold mapp här på datorn typ :P
Drog på en fest som inte var jätte kul precis.. Så vi drog vidare, körde till Lund. Kulturnatten ju :) Fast där var bara 14isar ute och yrde. Så vi åt lite glass och sen åkte vi hem igen. La oss typ nästan direkt.

Klockan 2 vaknar vi av att mobilen ringer.. Fick besök av två sötnosar :P Låg nog uppe till 5.. Sen drog dem hem vid 8 tiden.. somnade och vaknade vid 11 tiden.

Hoppas jag får internet på fredag.. annars så skrivs det nog inte här på ett tag :)



Kommentarer
Postat av: tollekorv..

well, Im gonna miss you to gump.

2006-09-27 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0