Why lie when you can tell the truth?

För att få en att stanna kvar och inte tycka illa om en? Hmmm.. Killar är lite lustiga på den fronten. Tror inte de har förstått än att det är bättre att säga sanningen och fortsätta tycka om han än inte säga den.. för att sedan när det är över att sanningen kommer smygandes fram och man börjar hata killen pga att han inte sagt sanningen från början.

It makes me sick.

Nu är det mindre än 2 veckor tills jag flyttar till Halmstad!! Tusan vad jag längtar :D Om jag hinner, lägger jag upp bilderna på lägenheten idag i mitt fotoalbum.

I fredags bjöd jag min älsklings Carro på bio. Tittade på John Tucker Must Die. EN MÅSTE FILM ATT SE!!! Fan va bra den var :)

I Lördags blev det Lund-korridor-kul :) Richard, min HBG polare som jag inte träffat på år och dag, bjöd med mig och älskade Camilla :P Richard drack som en gris och deckade efter 5 min. Där satt jag och Camilla, de enda tjejerna, med 15 andra killar :)

Tommy (killen med röd tröja på bilden nedan) var schysst och skjutsade oss på sin snygga cyckel i Lund. Det blev en del skratt där :P haha!
Kvällen slutade hemma hos mig med varma mackor :) muuums... Sen kladdekaka på morgonen :D Eller hur va det gytt Camilla ;)

Min älskade vän Camilla förgyller mitt liv med lycka. Hon är det bästa som finns. (Jag tog dina ord rätt från din mun ;) hehe!)

Nu sitter man här och snörvlar och hostar :( snyft..
Onsdag blir det Halmstads yrr med Malin. Ska bli skoj :)


Kommentarer
Postat av: David

Meh, läs MIN blogg! :P

2006-09-19 @ 20:15:45
URL: http://goddamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0