Baaaaby

Jahapp.. Ännu en gång kan man konstatera att killar är lustiga och konstiga :)

Man kan inte efter att träffat någon första gången säga "bara så du vet så är jag inte ute efter något förhållande"
NÄÄ!! Det menar du inte?! Jag som redan har letat förlovningsringar och grejer, jag som VERKLIGEN trodde att vi skulle gifta oss :P

Siiiinnes..

Klickar det så klickar det.. om inte? Svar: Finns det ett bra ord som heter VÄNNER!

Stackars Malin fick telefonsamtal från killen hon hade träffat NÅGRA få gånger, han sa att de nog bara skulle vara vänner! Haha :) vadå?! Hon blev ganska chockad :P
Han gjorde bara bort sig själv där! haha :D

Aja.. Nunne-dräkten sitter hårt fast limmad mot min kropp. Så vänner it is.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0