Långekusinen & Kändisraggaren

Igår var det 25 års släktkalas för Kändisraggaren aka Jenny (min kusin) :)
Riktigt trevligt var det!
Långekusinen aka Matthias (min andra kusin) blev sugen på att dra ut! Så Jag, Annika, Jenny & Matthias drog in till Lund city för en runda in på Herkules Bar. Där brände vi fett i ca 2 timmar, massa dans!
Var inte så mycket folk där, precis lagom så vi ägde dansgolvet ;) Kusinerna från landet :D haha

Matthias räddade mig varje gång där kom nån jobbig kille :) haha, så gulligt. Han kunde bara ge dem blicken så tog de svansen mellan bena och sprang därifrån ;)

Nån knäpp kille kom fram till mig och snackade verkligen dubbelmoral. Han hade slagit ett vad med sina kompisar att jag skulle dissa honom som fan men ändå ta honoms kort och kyssa honom?! wuuut.. Sen skulle jag få vad som helst i baren! Sure, sa jag men då ska jag ha den dyraste skumpan. Han vann inget på vadet?
Emma är inte så lättuppraggad hon inte ;)

Sen drog kusingänget hem till Matti & Annika och kollade på Jeepers Creepers.. sen susade jag gott på deras mjuka soffa :)

Fick även arbetsbetyget från Ramklints idag :) tack tack! Saknar er en massa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0