Tråkigt & onödigt!

Jaha.. ett tag sen jag uppdaterade sist! Blivit lite dålig på det :P
Hänt lite i veckan faktiskt;

  • Klippt mitt hår & färgat utväxt (blev skit bra)
  • Köpt 1 trenchcoat på Veromoda
  • Köpt 1 kjol/klänning på MQ
  • Pappa har köpt 1 plasmatv 42" OCH 1 LCDtv 32"
  • Köpt smycken
  • Köpt underkläder (heeeta)
  • Pluggat
  • Nerslabbad av hundj*vlen
  • Festat med Daniel, Jeppe & Emelie i HBG (lördags)
  • Blivit för full, värsta minnesluckorna = ångest

Mamma köpte sig ett par gula-peptoe-lack skor ;) Riktigt heta! Hon och jag var trötta efter en hel dag i stan.. tog en runda in på Nova Lund och åt på Wok Kitchen och sen in på Bianco. Skorna var ögonifallande ;)haha..

Tom skrev till mig på msn idag och sa att det var fest på söndag och att jag var bjuden! JAG av alla?! :D haha! Nää skoja ;) Men det lät lite skoj när man läste upp det högt för sig själv.
Men jag ska ju till HBG på söndag ;) eller huuuur?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0