Advanced Certificate in Wines and Spirits

NU närmar det sig med stormsteg!! Den 12 Mars ska jag ha betalat 2800:- och anmält mig. Sedan bär det av till Grythyttan den 7 Maj och den 8 Maj sitter jag där med pennan i högsta hugg och vinglaset i andra handen och ser döende ut :D haha

Prov imorgon om Spanien och Portugal, vilket jag nog kommer kugga på för jag har absolut inte pluggat som jag borde =/ Hur fan ska jag då lyckas med Advanced?! hehe.. jaja, det löser sig!

Snart är det helg och när helgen är över är det bara 2 helger kvar på Tylöhus. (Måste tänka positivt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar, jag fortsätter, du läser i alla fall :p
jag har bara varit borta ett tag för att jag har haft massor att änka på.
Har ny msn förresten
[email protected]
kram

2007-02-28 @ 21:10:20
Postat av: Rasmus

vetefan varför mitt namn aldrig är med när jag skriver något... jaja det var jag som gav inlägget nyss.

2007-02-28 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0