ARG!!

Jag är fan riktigt ledsen..
INGEN förstår att jag inte längre har pengar! Jag jobbar inte längre vilket resulterar i att jag inte har pengar att roa mig för. De 7000 kronorna man får från CSN, räcker nätt och jämnt till hyra, räkningar, mat osv. Har kanske 1000 kr att göra annat för. Men det slutar ändå med att man inte ens har de pengarna!

Jag orkar inte mer :( orkar inte bry mig.. Ni tror jag har alla pengar i världen, har all tid i världen för er alltid?! Jag HAR INTE DET!!
Jag hade egentligen inte ens råd att komma hem till Skåne över helgen men gjorde det för att kunna träffa min familj..

Besviken.. Skitsamma.. Det där med att "vänner är något man har för livet". Vilken bullshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0