Drömkillen

HÅRDING med sinne för humor och ett stoooort hjärta och viljan att mysa igenom livet!

Där prickade vi han :)

Trött som götefnötepizzafejs! Men men.. borde plugga lite till.. sitta uppe till 3 inatt och se lustig ut. Låter bra? JA!

Scratchy är sjuk på riktigt.. Det nog fel på hans tarmar. Sövde ner honom idag och fixade hans tänder sen fick han två sprutor, kortison och vitaminer. Han klarar sig över helgen i alla fall. Sen på måndag ska jag ringa veterinären så får vi se hur det går. Hoppas min fina vän överlever :( Han är mitt allt! Gammal gubbe är han dock.. 7 år i år.

Nu saknar jag Emelie och Rebecca! Det är trååååkigt här utan er :( KOM HEM!


Kommentarer
Postat av: >>Idaaa

Jag vill inte att Kaninsken ska dö än , jag älskar honom .

2007-02-17 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0