Nemo saltat sobrius!

Ingen dansar nykter!

Idag är det Alla hjärtans dag, eller som jag säger: Alla brustna hjärtans dag...
Nä, men det är en överskattad dag. Man borde visa lika mycket kärlek varje dag och inte bara en gång om året. Så töntigt :) Även om jag hade haft kille så hade jag inte bryt mig särskilt mycket.

Fick VG på Ekonomi provet :) Kan ju glömma ett VG i kursen även om det hade suttit riktigt fint. Men men..

Mitt kylskåp är tomt likaså min plånka. Hur ska jag kunna överleva 8 dagar till på 150 kr?
Scratchy kostade 400 spänn igår, han fick två sprutor pga att han inte äter den jävlen. Satt och skakade i sin bur när jag kom hem från skolan igår :S usch.. såg riktigt hemskt ut så det blev akut till sjukan me han!

Antagligen blir det sjukan IGEN med honom på fredag. Kommer kosta mig någon tusenlapp där ja :( bläe.

Hoppas alla har någon som visar att man är uppskattad idag :) Jag fick 2 sms, ett från Fisen och ett från Annabajs :) Saknar er som få :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0