Allt på en gång!

Stockholmare? HELL YEAH!!
Korv med bröd (Pölsemannen) + hamburgare (mcd) HELL YEAH!!
Sjukt men kul? HELL YEAH!!

Jag och Anna har haft värsta kvällen i Halmstad ^^, heeelt sinnes.

Börjar med att vi går förbi Gastons och känner oss mindre vackra för att gå in på ett sånt ställe. Emma tar mod till sig och frågar vakten, mycket snällt, vilken åldersgräns det handlar om på detta fiiina ställe. Vakten svarar med ett brett leenade, det är 21 års gräns. Emma och Anna suckar djupt, "jaha, ok.. va tråkigt" och börjar gå med små små steg. Vakten "Men NI, ni får lov att gå in". Anna och jag skinner upp och ler "tack så jätte mycket vakten". Vakten frågar Emma "du är från skåne va" ^^, In kommer damerna och folket stirrar ;) Tar vars ett husets vin och skrattar i ca 1 tim non stop :P

Dags att ta sitt pick o pack o dra sig vidare.. det bär åt B&B, mot alla odds. Vad får vi se? Massa 15-17 åringar, som inte ens borde vara där från början. Vi tar oss vars en drink o börjar leeeta bland folkmassan efter personer i vår egen ålder. ICKE! Blir trötta och tar våra jackor. Bär av det åter igen mot Gastons :D

Ahh.. skit trött att berätta.. men vakten kände igen oss. Inget papper på toan- grooose, träffar på mysko killar, äter en massa hamburgare oh bröd, träffar på andra killar och snyltar på deras kebab, träffar på Anna ragg och skämmer ut honom lite. Anna börjar smått men Emma tar över hård snacket ;) De tror att JAG, Emma Carlberg är skåning och börjar terra mig. ICKE! Jag är sthlmare :P haha..

Nu sitter man här och tycker synd om sig själv.. Önskar att en viss person hade kanske.. jag vet inte.. hört av sig? Emma ger upp.. orka.

Tåg bort hångeltablån för att Jon från GBG tyckte den va lite för grotesk :P haha ;) Istället kan jag meddela att jag och Anna ska FESTA med Jon istället i GBG någon gång i snar framtid ^^

Ni vet.. Det går bra att ringa mig på natten :) Pusing gjorde det igår.. ^^, tack så jätte mycket för att du väckte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0