E-eliten!

E-Eliten ska ut och göra Halmstad osäker ikväll ;)

Jag och Emelie har verkligen kommit igång med vårt nyårslöfte. Skojar man inte bort! Inte denna dagen ialf :S

Vaknar 9.30, upp o studsa! Äta frukost och fixa sig sedan springa till bussen. In på SATS och anmäla sig.. Tror man ska komma på en lite lättare dans-lektion. Men så feeel så feel.. det blev världens aerobics-pass i 55 min. Både jag och Emelie trodde vi skulle tuppa av :D haha! Usch.. sinnes så otränad man är :S

Sen var det att ta sitt pick o pack och ta sig till fots in till centrum. Letar upp nästa gym, Natilus :P Dags för att ta ett träningspass i simning ;) i 55 min!

Trötta och hungriga, men ändå på hugget! Vi gick hem från Natilus (stan) ahh.. sinnes! Tog ca 1 tim, för våra ben orkade knappt bära oss :P haha

Hemma igen 16.00.. uhh.. så man kan kräka på allt. Va rätt hungrig :P i med lite mat! Sen var det på med skorna IGEN :P Fast denna gången 5 minuters gångavstånd till solariet ;) ahhh.. kan inte beskriva så mycket jag uppskattade att lägga mig ner i ett varm solarium och bara njuuuuta ^^,

Jag är totalt slut.. sinnes! Men nu ska jag laga lite mat och sen ska vinet korkas av och drickas (såklart) ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Scheez, Du Emma, bra att du kommer igång med träning och så! Att hålla på nyårslöften är respekt tycker jag =). Nåja vad är det för jobbigt ord du använder? "Sinnes"?

kram

2007-01-14 @ 14:59:45
Postat av: Rasmus

(jag som skrev inlägget nyss, glömmde att skriva namn.)

2007-01-14 @ 15:00:45
Postat av: >>Idaaa

HAHAAA , BRAAA Kämpaat Emms :) Tollen saknar Baajsen

2007-01-19 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0