Go Your Own Way

Ikväll blir det middag med Rebecca och Johan.. Emelie, den tråkisen, är hemma i Karlskrona och nördar sig ;) Saknar dig gumman :( redan! Faktiskt... hihi

Vi fick tranchera äpplen idag! Låter överkul va? Och "överkul" var det med!
Sen fick även "tranchera" fisk.. fast det va ju inte så svårt imed den redan har typ blivit trancherad.

Åker hem nästa helg till Skåne.. ska klippa mitt hår då. Sen tillbaka till Halmstad igen efter det. Eller ialf va hemma hos familjen en dag. Men sen hem igen!

Usch.. :( har så mycket att plugga på, så man kan spy =/

Betalade Mallorca flyget idag :D så nu är det överstökat! Uuunderbart.. Plus köpte 2 vinflaskor.. Båda halvtorra, en från Bordeaux och en från Tyskland (som vi läser om nu). MUMS! Plus Anna fick köpa en Lambruscu till mig, klarar mig inte utan det vinet :P haha! Så goooott..

Så ska nog inte dricka idag.. har redan druckit vin 2 ggr denna veckan (provningar i skolan). Blir väl alkohlist snart :S

Jag är inte hungrig.. av någon konstig anledning.. skönt det ^^, För Johan bjöd på pizza igår.. och det ogillade min mage :( får så jävla ont i magen av sån skräpmat. Aldrig mer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0