Paus

Ahh.. tar en kort liten paus från pluggandet nu. Värsta provet på Rhône och Langeudoc - Roussillon imorgon :( Jag ooooorkar INTE! Man sitter bara och trycker in allt, och det är så sjukt mycket man ska kunna! Plus man vet aldrig vad hon tar på proven heller =/ Så man måste verkligen trycka in allt allt allt.

Vi har vinprovning imorgon ^^, och på onsdag! haha :D 2 vinprovningar på en vecka!!

Helgen då?
Jo den va helt oook. Fredags tog jag och Emelie vår simtur och powerwalk som vanligt. Sen hem och äta och sedan vidare till solariumet.. ofattbart skönt! Detblev  inte så mycket pluggande precis.. va rätt trött och satte på några filmer istället.
Lördag (igår) kom Rasmus, Ted och Ludde till oss helt oplanerat. Anna och Johan kom också :) Så vi hade en riktigt trevlig kväll. Åt tacos och spelade kort.. sedan blev jag och Emelie sjuuukt sugna på att gå ut! Så vi drog på oss något snyggare och sen bar det iväg till B&B.. ovanligt jag vet :P haha!
Otroligt nog stod det en hel del fina pågar i kön! Men när man väl kom in och började dansa, så försvann dem eller så blev dem helt enkelt fula.

Vi åt tacos för att bli av med alla tacosskalen! Vad kommer då Rasmus och dem med? Ännu mer tacosskal och glömmer dem såklart :P Tack! Vilket betyder att vi måste äta tacos snart igen.. ooorka

Kan det inte hända något riktigt spännande snart?! Allt är bara så vanligt och tråkigt nu.. rutiner. Går bara och väntar på Spanien nu :)
Tydligen va det någon i klassen som inte ville följa med till Mallorca.. bara wut?! För det första var det de som drog en del av mig till att vilja gå denna utbildningen, plus det är rätt stor del i utbildningen med! Därför det heter INTERNATIONELL bar och restaurangchef. Jaja.. skumt..


Mamma tycker jag skriver jobbigt.. att hon inte förstår ibland vad jag menar. Håller ni med? =/


Kommentarer
Postat av: >>Idaaa

Det är bara Mamma som är konstiig ;) HAHAAA ... Tollen Saknaar Bajseen

2007-01-22 @ 17:47:28
Postat av: Rasmus

naaw, ja då får ni käka mer tacos då :P

2007-01-22 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0