Pussa mina fötter

Scratchy har nog en fotfetisch eller något.. han är på mina fötter hela tiden. Ska pussa och gräva på dem! haha

Idag har det varit en riktigt seg dag. Gick och la mig 5 inatt.. vaknade vid 10 som vanligt och kunde verkligen inte somna om :( Först vid 17-tiden däckade jag hårt framför tvn. Vaknar upp helt illamående =/ blää

Jag skäms inte längre över min kropp :) Har tränat (nästan) varje dag nu i 4 veckor. Min gumpis är inte längre gelé :D

Hade rätt så kul igår :) Ni ser ju några bilder nedanför. Sen har jag resten av de flumiga bilderna i mitt fotoalbum på pixbox.

Var på Heat för första gången igår! Va White-night.. Så de hade dekorerat hela dansgolvet i vita lakan och massa sköna vita soffor och bord :) Riktigt nice.. och där var folk mer i vår ålder med. Fan vad jag hatar B&B. Man tror varje gång man går dit att där ska va kul, men det är verkligen jätte jätte jätte tråkigt där!

Jag och Anna försökte ta oss in på Club Moon och Lilla Helfwetet men de dissade oss.. Stod dock och snackade ganska länge med vakten på Helfwetet.. Han sa att vi skulle varit mer nonchalanta och bara gått in. Istället för att stå och vela och sen se nervösa ut och visa legg. Så nästa gång ska vi bara marchera in :P

Blev först dissade på Gaston. Jag bara "men jag har kommit in varje helg nu i några veckor." Vakten; "då måste de stått någon annan här som varit snäll". Jag; "Men det är ju du som släppt in mig varje gång". DUMBASS!!
Men jag kom in efter tjat :)

Träffade på någon norsk kille.. skrämande, jag gav han mitt nr :S varför? haha.. usch.. Han ringde och skickade sen ett jätte skumt sms. Att jag skulle ringa när jag åkte så skulle ödet föra oss tillsammans. ?!?!

Vadå åka? vart? haha :P Är jag dum eller? Aja.. tänker inte svara på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0