Sist jag tittade..


Hade det gått 8 timmar sen jag skrev blogg sist, nu är det 14 timmar sen.

Jag är rätt trött.. har städat och propparna gick här nere (såklart). Jag och Carry (hyresvärden) kollade om han ändrade rotern som delar ut internet, funkade bättre om han hade den mitt i hans hus. Jag fick lågsänding, vilket är bättre än noll :P Men han sa att han får nog dra kablar ändå. Sledet att det ska va så dåligt. Tjocka väggar eller något!  

Om 1½ timme kommer Becca hem :D:D Sen kommer Emelie vid 22 tiden. Sauutan va jag längtar tills de kommer hem! Vill inte va ensam mer :(

Mitt nyårslöfte går bra än så länge :) Har bytt ut all mat nu till sånt som är utan tillsatt socker, mörkt och massa böner. Jävligt gott :) Äta Keso, cottage cheese, är fruktansvärt gott med till mellanmål :)
Plus jag är ute och joggar minst 30 min innan frukost nu varje dag. Ska bli fit inför bikini-säsongen I SPANIEN!! :P:D;)
OCH, jag äter inga onyttigheter! Fast igår synda jag :P men det får man lov att göra på lördagar! Därför det heter lördags-godis ;)

Jag har gjort all läxa som jag behövt göra. Har postat brev till tandläkaren, betalt räkningar, fått lön från Tylö, bytat adress(!!). Nu ska jag bara folkbokföra mig i Halmstad med. Sen är det öööver.. slipper man tänka på det.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jaja du har vart busy och duktigt ju :P
Bra jobbat Emma !
Kram

2007-01-08 @ 14:06:49
URL: http://rsilfver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0