Små saker..

Provet på Languedoc, Roussillon, Provance & Rhône var sinnes lätt! Fick två papper med högstadie frågor. Blev lätt besviken.. värsta är får man inte bra poäng på frågorna får man lätt dåligt betyg. Hade det varit lite fler och svårare frågor är det lättare att få bättre betyg =/ SLEDET!

Emelie chattar med en 13 åring..

Becca nördar sig med sina smiley-gubbar och pluggar ^^, duktig flicka!

JAG öhm.. sitter här och lyssnar på musik som gör mig helt siiiinnessjukt fest-sugen!

Camilla gumman.. får se om jag kommer på din fest. Känns så sledet med mina studentpengar bara :( Viiiill.. Vi får dra ut annars nästa helg i Malmooeee..

Känner mig helt överglad idag :D fråga mig inte varför?! Känns som om att jag kan skrika av glädje och gråta av lycka ;)
Jag fick faktiskt 7000:- i lön från Gina Tricot. HEJ HÅÅ, här ska det sparas :D Tyvärr :( De pengarna hade suttit fint med en resa faktiskt......

Plus dagen började bra idag med :) Första lektionen var Spanska och vi bara satt och skrattade allihopa ^^, Alla va så yrriga, tidigt på morgonen liksom.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0