Smile

Har fått riktigt ont i halsen nu :( helvete! Vill inte bli sjuk nu ju.. tråååkigt.

På torsdag åker man hem till Skåne :) Ska va hemma hos familjen över helgen. Saknar dem faktiskt :( och mormor och morfar.. hoppas de kommer på lördag och äter frukost med mig :) hihi
Ändå 5-6 veckor sedan man såg alla nu.

Prov på torsdag, kursprov/slutprov i ekonomi! Fatta va skönt det ska bli sen när den kursen är över!! Ekonomi är såååå tråkigt :P

En tråkig nyhet är att min ena räkning från ResursBank har kommit bort på posten :( Får ringa imorgon och efterlysa. Vill inte ha påminelseavgift på sånt trams ju =/

Scrat

Scracthy har ätit halvt av sladden på tvn. Fick massa stöttar i mig när jag försökte reparera sladden.. :S lite läskigt faktiskt. En dag kommer den kaninen dö av en elchock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0