SOO HOT!!

Jag har SAAAAN hemlangtan :( usch.. saknar Sverige jatte mycket, star inte ut i denna varmen langre! Ni kan inte forsta hur jobbigt det ar att jobba och sova och LEVA i denna varmen konstant alltid. Ingen aircondition ingenting :( blaa..

Imorgon ska jag och Emelie pa boat-trip :) 7 timmars lang resa med vilt festande med 45 andra personer och badande i havet! Har kopt en undervattens kamera sa ska ta nagra harliga bilder :)

I Augusti kommer Thorsten tillbaka till Mallis :) En tysk som jag traffade for 2 veckor sedan.. han ar riktigt fin :) hihi.. Kommer tillbaka for MIN skull! Ahhh.. det ar min dromkille som gor ALLT for mig.
Finns det sana i Sverige? Verkar ratt bra daligt om det alltsa.

Jobbet gar bra.. agerar hovmastare nu! Eller inte helt sjalv men hjalper till och tar emot nya gaster och ordnar dricka o vilken matratt de vill ata. Sa ar ju hogre upp i status an de andra som jobbat dar i nagra ar :P Kanns lite lustigt.. Blir omhandertagen som nan som har MEGA mycket erfarenhet typ haha :)
Kommer lilla Emma som knappt kan bara 3 tallrikar pa en hand :P Men men.. jag har gjort nagra tabbar med det loser sig :) och aven tappat glas i restaurangen sa alla glor nar jag skriker hogt HELVETE.. tanker inte sa langt :P hahahah

Ingen kan engelska och jag kan knappt spanska eller tyska :) sa kommunikationen gors genom gester :D Kunde lika bra varit dov.

Saknar er jatte mycket! Pusspuss

OCH NIII!!! Ni kan faktiskt lagga en kommentar eller sa :) hade jag uppskattat jatte mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0