Fox, Gastons sist men inte minst Bulls!

FREDAGENs bravader :) haha!

Var i Malmö typ halvadagen med Emelie. Lyckades åka "gratis" ända från Halmstad ner till Malmö med tåget ;) Låtsades sova när konduktören kom förbi. Vilka busar vi är ;) Gjorde väl min första "kriminella" handling någonsin. Kommer dock inte göra om det, vi satt som stela pinnar hela vägen ner, 2 timmar! haha.. Var sjukt nervösa.
Så där sparade man in 145 kr ;) För de pengarna (+200kr mer) köpte jag skit snyggt smink på Make Up Store! Super duper mega nöjd!
Sen "dumpade" jag av Emelie på Lunds station och tog tåget hem till Halmstad.

Kajsa flö på en om att vi skulle ut när jag väl var hemma i Halmstad igen! Så så blev det ;) Började med Fox, där Jag, Kajsa, Johan Lisa, William och Jocke satt o snackade ett tag. Men jag o Kajsa, crazy som vi var, drog till Gastons för att ragga skinnet ur oss! Haha..
Träffade väl lite boys där som vi sedan drog med in till Bulls! Satt väl där ett tag o drack o snackade :) Kajsa blev typ mega full ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0