GAALEN lördag ;)

LÖRDAGENs bravader

Planerad hemmafest med lite vänner från Skåne och klasskompisar. Kom någon? Nej :D haha! Tillochmed Emelie som sagt att hon skulle komma hem sket i det o stannade kvar i Karlskrona.

Jag och Rebecca gick o lullade fram till 21.30, väntade på att någon skulle komma :) haha! Öppnade en flaska sjuuuukt gammalt mousserande cava som jag fått av mamma. För det första var korken pajj och grimman som håller korken på plats var rostig :P För det andra så fanns det inga bubblor kvar i vinet :D hahahha
Smakade Sherry av en konstig anledning! Det blev ut i vasken ialf :P Tyvärr mamma ;)

Vid 21.30 kom våra favvisar ;) Kajsa, Anna, Carro och hennes roomie (som jag glömmer namnet på HELA tiden)
De var på rejält fest-humör! Vilket fick mig o Becca att bli sugna! Så utgång it was ;)

Jag o Kajsa drog till Gastons medans de andra jönsarna drog till B&B (dit jag vägrar sätta min fot).
Kajsas trevlige bartenderkompis som stod i baren på Gastons håvade ut drinkar till oss för en billig peng och tillsist var man lite lätt berusad ja ;) haha!
Senare kom Johan och Becca och sen var det fullt sjå ;) Fan va kul vi hade!

Kajsa sparkade mig på benet OCH JA, det blev världens blåmärke :P,  Kajsa tappade bort sin jacka och Johan blev hotad! Jag fick en målad snopp på min rygg av Johan den tollen! Rebecca hittade en pudding (som hon dessvärre blev av med sen).

Tåget gick vidare vid 2 tiden till Mårtensons där jag, Johan och Kajsa tog varandra i händerna och bokstavligen KUTADE in, förbi vakter och allt! hahahaha.. Sparade man 100 kr på ;)

Efter 10 min stack jag..(blink,blink) men de andra var kvar o röjde golvet ;) Becca lyckades decka i en soffa hos nån människa, Johan fick sin mobil nerhuttad från en balkong och Kajsa åkte motorcykel och badade i havet!

Anna var vild o galen hon med ;)

Bästa helgen på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0