Du är inte min vän!

Camilla, du är inte min vän, min ovän eller fiende! Du är INGET för mig längre.
Jag orkar inte prata med dig något mer. De sakerna du gör mot mig och gjort är inte vänskapligt. INTE VÄNSKAPLIGT! Hoppas du förstår det senare i framtiden när du har mognat till dig. För just nu är du väldigt omogen i allt du gör.

Jag hoppas du kommer fram till VAD du har gjort mot mig som sårat mig som fan.

Aldrig att jag skulle göra så mot någon av mina vänner! ALDRIG! Inte ens tanken skulle slå mig, never.
Du tycker säkert allt är spännande och kul, men det är INTE vänskapligt.

Jag kan tyvärr inte förlåta dig . För du har trampat över trösklen för många gånger. Jag ser ingen anledning till att du skriver till mig, ringer eller skickar sms. Jag har inget mer att säga dig.


Kommentarer
Postat av: C

Hejsan! Gå in på länken nedan och bli värvd av mig! Vinnpris.se är en sida där du tävlar om otroligt bra priser, bland annat en Laptop, Ipod, mobil, biobiljetter .. Ju mer poäng du har desto större chans är det att du vinner något av dessa. INGET kostar.. Du samlar poäng på många olika sätt, genom att värva andra, svara på "dagens fråga" m.m. Bara genom att logga in får du poäng :) Det är värt en titt!

2007-03-10 @ 14:22:01
URL: http://www.vinnpris.se/18d2918dce
Postat av: Raz

Hoppsan det här verkade inte allt för kul, vad har hänt mellan er? Kanske inte ska snoka men jag hoppas att du mår bra i alla fall.
Kram take care
Raz

2007-03-10 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0