Kändisar & snobbiga Golfare ;)

Bengt
Anna Skipper

Översta bilden: Bengt Frithiofsson
Understa bilden: Anna Skipper

Ni känner ingen dessa människor rätt bra va? Borde ni! Bengt är ju sommelier och är med i tv4 morgon och snackar om vin :) Har ju sitt egna vin och sina egna olivoljor!
Anna Skipper ser ni i programet "Du är vad du äter"

Jag träffade båda idag :)
Det som är det bästa med att jobba på Tylöhus är att man träffar kändisar typ varje helg! hihi

Bengan va där och snackade om sina viner och oljor, höll väl i en och en annan vinprovning. Anna Skipper, ja du :P Hon va där och åt med sin man ialf! Såg sjuuukt snygg ut! Mycket snyggare än på tv :) haha! Sån där perfekt hy och snygg kropp. Uhhh.. jag ska också se ut så när jag blir äldre :)

Golfare då?
Jooo... det vimlar ju av golfare här på sommaren men nu så börjar de krya fram ur sina skal igen :P Skulle va fatservering i stora salen och jag hoppade på hovmästaren direkt och sa att jag minsan skulle stå i baren, hehe. Så jag slapp springa runder bland SJUKT snygga killar OCH män :D haha! Jag ska nog börja golfa ;) m m m.. vilka hetnosar ;)

Varför praktisera när man gör lika mycket som en anställd där? Därför drog vi mycket tidigare idag. Blir så sjukt dåligt behandlade där. Varför ska vi jobba arslet av oss när vi inte får några pengar att kämpa för??!!! TELL ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0