Livet börjar här och nu!

Jag vill lämna det som var, vågar du så vågar jag!

Kan berätta att denna helgen som kommer är min sista praktikhelg :) Sen är jag FRI!
Så nästa helg blir det party i Malmö med Emelie, Malin, Fisen och Marie.. fy fan va jag längtar!! :D Ska bli så sjukt kul! Förhoppningsvis :P Måste komma ifrån Halmstads uteliv, den är verkligen sorglig. Men jag kan tänka mig att den kan komma igång i slutet av Mars eller något.
V.13 ska jag ner till Helsingborg och festa :) hihi! MAAAASSA fest

På Söndag ska jag till Gastro i Helsingborg och äta 3 rätters med vin från Alsace. Håkan kommer ju också va där!

Dock massa utgifter nu :( Jag kommer vara grymt fattig 4 månader framåt nu. Ska betala resa till Bordeaux, böcker, försäkring, klippning, fest, plus 2 extra dagar i Palma, resa till Grythyttan och Advanced. =10 000 kr? mer? ohh yes..

Inga pengar till mat eller kläder :( snyft.. Men vafan :) Kommer ha så sjukt kul!!



Kommentarer
Postat av: Raz

cool cool, vart i helsingborg ska du festa v13?
kram

2007-03-13 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0