Skoskav åta hilvidi

Då var det måndag igen och de alla går lika fort förbi. Imorgon är det tisdag och sen är det snart helg igen! Tiden går foooort!

Fredagen spenderades på Tylöhus, sprang som en galning mellan alla borden jag hade hand om under kvällens gång. Serverade då alltså :P Hade köpt nya skor som jag försökte gå in. Vilket mina fötter ogillade, så fick FETA blåsor på hällarna som fylldes med äcklig vätska :S
Hade ont som in i :(
Så lördagen fick jag ringa och sjukanmäla mina fötter, för jag kunde inte gå i NÅGRA skor :( Sinnes! Och blåsorna va extremt stora så.

Mhm.. de va ju trevligt :)

Vi har börjat med barkunskap nu :D SKIT kul! Äntligen ska man lära sig blanda lite drinkar och grejer ;)
Bartender och sommelier! Låter inte dumt va? :P.. Plus chef såklart ;)

Vecka 12 kommer jag hem till lilla Skåne igen :) Då jävlar ska jag ut och festa där!!! Så den som är sugen, call me ;)

Vecka 14 kommer jag ner IGEN :P För då har vi 1½ veckas "lov" = självstudier.

Skola skola skola.. allt kretsar kring pluggandet just nu :) Gör inget annat om dagarna känns det som. Kommer hem, lagar mat och sen sätter man sig med böckerna. 4 timmar har jag suttit idag och läst om Champange och Port vin :) m m m... finns absolut ingen godare dricka än det ^^,

Så på onsdag ska det inte spottas utan då ska det komma ner till min lilla vintarm i maugen ;)
Vi ska testa CHAMPANGE!! Hoppas Eliza har tagit fram några riktigt fina som Dom Perignon eller Möet & Chandon!! GOOOOTT!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0