Helt ensam :(

Mamma, mormor, Marie och Karin kom precis och hälsade på :) De har varit uppe i GBG och tittat på Mamma Mia.
Så de tog med sig min lille älsklingsnos hem :( Så nu är jag totalt ensam i lägenheten.
Jag trodde det skulle bli skönt att va lite för sig själv, men näää! USCH så tråkigt =/

Är bjuden på en fest i Halmstad ikväll, men den är långt på andra sidan stan och känner inte direkt för att dra dit själv. Malin är ju där redan men ändå! Har inget att dricka och då kommer jag bara sitta och va tråkig. Inte för att jag MÅSTE ha sprit i kroppen för att ha kul och va social, men man blir ju lite utanför när alla andra är på en annan sida i hjärnan :P haha
If you know what i mean.. yeah you do!

Så jag tror jag drar hem antingen på söndag eller måndag och struntar i att vara med på intervjuerna av de nya eleverna till gastro. Även om det hade varit kul att se och höra hur de plockar ut elever till skolan.

Men jag känner att om jag åker hem är jag FAST, bokstavligen, FAST i Löberöd. Ingen bil och bussarna går som en mycket gammal gubbe med rullator - alltså mycket dåligt och sällan!
Är jag kvar i Halmstad kan jag ta mig vart jag än vill.. gbg, hbg, Lund, Malmö osv.. utan problem! Tågen går ju så himla bra plus swedbusexpress!

Nu ska jag nog gå ner till affären och köpa något onyttigt.. sugen på kaka och choklad :P haha! fast neeej.. jag ska stå emot frestelsen. Blir drinkblandning imorgon :) m m m... För imorgon ska det festas däremot :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0