Känslan innan AC

Vill bara skriva ner mina känslor nu innan jag ska göra Advanced.

Jag känner mig trött på pluggandet (har suttit exakt hela helgen + MYCKET därtill)
8 månader ha vi läst vin nu.
Varför skulle jag inte klara det?
Provet går ut på 50 frågor.. man borde sätta rätt på MER än hälften! Herregud..
Sedan är där en skrivningsfråga och sedan ett vinprov där vi ska säga vad det är för vin, var det kommer ifrån, syra, torrhet/sötma osv.
Vi har nog testat mer än över 100 viner. haha :) sinnes! Jag fixar detta, jaaa

FAN! (ursäkta språket) Men jag borde faktiskt klara det :) Annars, ja, då gör jag väl om det nästa år helt enkelt?! :)

Imorgon åker bussen 08.45 från Scandic i Halmstad. Kommer ta ca 8 timmar sedan är vi framme i Grythyttan där vi ska sova en natt för att sedan göra provet på Tisdag förmiddag. AHH!!
Jag längtar nu :D

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0