Livets härlighet

Jahapp.. Ser ut som om jag är gravid på bilden nedan, men men.

Idag blir det party för hela slanten. Rebeccas syster Alexandra är här och hälsar på med en kompis som heter Micke. Väldans trevligt :) Vi gjorde sallad, avokado röra och stekte upp en blodig köttbit igår.. blev jävligt gott :) 

Kan inte sova på magen, vilket jag gör oftast när jag sover, pga den där dumma piercingen! Gör så jävla ont om man lägger sig på den :P

Jag måste tvätta idag, har inga snygga trosor kvar. 

Nästa vecka går vi inte så många dagar heller tror jag och sen har vi en veckas LOV!! :D Sen går vi i skolan typ 2 veckor till sen LOV igen :) Sen en vecka i skolan och sen flyttar vi och drar ner till Mallorca!!!!!!!!!!!! AHHHH haha :D UNDERBART!

På tisdag nästa vecka ska jag och några från klassen jobba med vår barkunskapslärare Richard på matchen mellan HBG - MFF. Ska hjälpa till med Buffé och dricka o sånt :) Kanske man får sig en glimt av Jonas den grisen!  
Jag lyckas verkligen bara träffa idioter till killar. 

Nu längtar jag mest till imorgon, ska på konfimation i Ystad och träffa min storasyster :D Har inte träffat dem på sjuuuukt länge. :( Saknar alla såå.. Sen den 23:e ska jag och mina syskon kolla på Pirates, premiär då juuu :D 


  

Kommentarer
Postat av: Idaa

Nää Emma, vi ska se den på fredagen eller lördagen. Hahaa .. Saknar dig , <3

2007-05-11 @ 18:32:37
Postat av: Idaa

Nää Emma . Vi ska se den på fredagen eller Lördagen. Hahaa . Saknar dig <3

2007-05-11 @ 18:33:45
Postat av: Anonym

har inga snygga trosor kvar.. omg

2007-05-14 @ 19:42:43
Postat av: Anonym

har inga snygga trosor kvar.. omg

2007-05-14 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0