MFF - HIF

image67

Hamnade visst på fel sida ^^, Men men..
Jag jobbade ju igår på matchen mellan HIF- MFF. Stod i tälten och fixade med buffé och grejer åt olika företag. Vi fick se hela matchen :) skit kul! Min första match jag varit på tror jag :P haha! Mega stort intresse jag har av fotboll va?! mhm..
Ialf. Blev rätt sjukt efter MFF gjort sitt första och enda mål. Hela klacken på HIF.s sida blev helt störda och skulle "ut" eller något så de började pusha på staketen så de fick ropa in typ 30 poliser med 10 hundar :P hahaha! Helt galet! Där stod jag och de andra mitt i smeten :P

Plus en tjej ramlade ner från de högsta sittplatserna. Helt hemskt! Att folk ska bete sig som idioter?! Spotta och kasta grejer på poliserna?? Öööhh.. moget


En gammal gubbe sa att jag hade skit stora ögon! Har jag det? Tycker verkligen inte det... Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt?

Missade Henke Larsson med 1 mm typ. Jag är rätt blind, eller så är det för att jag inte riktigt vet hur han ser ut :) Anna och Sandra lyckades få hans autograf ialf, helt kändiskåta :D hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0