Pierciiiing veckan för hela slanten!

image65

Min mage är inte det vackraste men navlen är :D så jävla nöjd!
Som sagt.. Petra (min hårfrisörska) ringde mig i helgen och frågde om jag ville sitta modell. Efter många om och men bestämde jag mig för att göra det :) Man kan ju ta ut den om man inte är nöjd! Gjorde det ändå gratis för Bergendahls.
Var första gången för Petra att göra det på någon, haha :) Jag satt och skrek och skakade, trodde jag skulle tuppa av för att jag trodde det skulle göra svin ont (vilket det verkligen inte gjorde,) gick på 2 röda sekunder. Stackars Petra skakade som en gris hon med ;)

Emelie och Maxine gjorde också det :) Efter mycket övertalning! Deras blev också sjukt heta

Igår tog jag och Emelie hål i öronen med. Så nu har vi vars ett nytt hål i örat ;) hihi Gratis det med! Plus jätte fint smycke och rabatt

TACK PETRA!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0